ספת עור

ניקוי ספות דמוי עור בצורה יעילה לטווח ארוך

ניקוי ספות דמוי עור

ספות דמוי עור, הן ספות נמכרות ביותר כיום. מצד אחד הן מעניקות את ההרגשה המפנקת ואת המראה היוקרתי לכל סלון, בדיוק כמו שמעניקות ספות מעור אמיתי. אולם, הן נמכרות במחירים זולים ואטרקטיביים הרבה יותר מספות מעור אמיתי. אם יש לך ספות דמוי עור בביתך, כדאי שתנקה ותתחזק אותם באופן שבועי, בכדי שהם לא יצברו לכלוך, כתמים ואבק קשים ויישארו נקיות, רעננות ויפות מראה. פעולות ניקיון שגרתיות כוללות העברת מטלית לחה על הספות ושימוש בשואב אבק. אך לעיתים, ישנם כתמים יותר שאותם יש להסיר בשיטות אחרות.

ספת עור

ספת עור

האם ניתן לנקות ספות דמוי עור באופן עצמאי?

ניקוי ספות דמוי עור, יכול להיות ניקוי עצמאי. במידה והכתם הוא כתם אשר עדיין לא הספיק להיספג באופן מהותי בסיבי הספה, ניתן להיעזר במים וסבון ולנקות אותו באמצעות לחיצה ולא באמצעות שפשוף. שפשוף הכתם רק יטביע אותו באופן עמוק יותר בספה. פעולות הניקיון והתחזוקה השוטפות, חשובות מאוד לספות דמוי עור מכיוון שכאשר עושים אותן כראוי, האבק לא מצטבר והופך לכתמים קשים וכך ניתן למנוע פעולות ניקוי רציניות יותר. ניקוי ספות דמוי עור עצמאי, צריך להתחלק לפי סוג הכתם והקושי להסיר אותו. במידה ומדובר בכתם שמן, ניתן לנסות להסיר אותם בעזרת מטלית עם מים וסבון על ידי לחיצות עדינות על הכתם. כאשר מדובר בכתמים אחרים ניתן להשתמש בניקוי על ידי מגבון ללא אלכוהול. אם מדובר בכתמים קשים ניתן להיעזר בחומרי ניקוי שונים המיועדים לספות. אולם, כדאי מאוד שלא לבצע פעולות ניקיון מהותיות מדי, אם הכתמים קשים מאוד ולהזמין ניקוי ספות בבית הלקוח שמתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, בכדי שניקוי הספה יתבצע באופן הטוב ביותר, שישמור על מראה הספה.

ספות עור

ספות עור

מתי יש צורך להיעזר בשירותיהם שלך אנשי מקצוע עבור ניקוי ספות דמוי עור?

במידה ומדובר בכתמים קשים אשר נספגו בספה באופן משמעותי וכבר לא ניתן להסיר אותם, או כאשר מדובר בכתמים שבלתי ניתן להסיר בהסרה עצמאית כמו כתמי עטים ועוד, יש להיעזר בשירותיהם של אנשי המקצוע. אנשי מקצוע יגיעו עד ביתכם, יבחנו את אופי הכתם, את עומקו והיקפו ויתאימו עבורו את שיטת הניקוי המתאימה, בעזרת חומרי הניקוי הרלוונטיים.( במקרים קיצוניים שבהם לא ניתן לנקות את הספות ניתן לתרום את הספה לעמותת פתחון לב.) חשוב מאוד שלא לפגוע בספה בצבעה או באיכותה באופן כלשהו, על ידי התאמת חומרים לא נכונים או שימוש בחומרים הללו שלא במינון המתאים לספות דמוי עור. פעולת ניקיון לכתמים קשים בספות דמוי עור, חייבת להיות מותאמת באופן מיוחד לספות.  לאחר פעולת הניקוי שתתבצע בביתכם על ידי אנשי מקצוע, חשוב מאוד להמשיך ולדאוג לתחזוקה שוטפת וניקוי הספות באופן תמידי. יש לשאוב את האבק המצטבר על הספות מדי שוב בכדי שהוא או הפירורים לא ייצרו כתמים קשים וכן, כאשר נוצר כתם בספה יש לנקות אותו באופן המהיר ביותר בכדי שהוא לא יספג בספה יותר מדי.

בחרו בטובים ביותר עבור ניקוי ספות דמוי עור ותוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר בסופו של התהליך.

לקבלת ייעוץ חינם ושיטות ניקוי חדשות ניתן לפנות ל: ANYCLEANING ניקוי וחידוש ספות