אוהל

השכרת אוהלים לאירועים בצפון הדרך לאירוע מושלם

השכרת אוהלים לאירועים בצפון

בין המקומות המתאימים ביותר לערוך בהם אירועים, הטבע והמקומות הפתוחים הם המתאימים ביותר לאנשים שאוהבים טבע, שמורות יפות, חופי ים, את חוף הכנרת או פשוט בחצר הגדולה של הבית שלהם במושב או בכפר כלשהו. אנשים שעורכים אירועים בצפון בחוץ נעזרים בדרך כלל בשירותי השכרת אוהלים לאירועים בצפון, וברור גם למה. תרבות האירוח באוהלים השתכללה אצלנו מאוד כך שאפשר להזמין מכל חברה להשכרת אוהלים בצפון לא רק אוהל המתאים לאירוע עצמו, אלא גם אוהלים שמגיעים עם ציוד נלווה ואפילו שירותי קייטרינג במקרים מסוימים. המיקום של אירוע כזה יכול להיות גמיש וזה היתרון הכי גדול שלו. אתם יכולים לערוך מסיבה על חוף הים או אירוע משמח בצפון על חוף הכנרת או באחד המתחמים הכפריים שבהם יניחו לכם להקים אוהל גדול ולהביא לשם את הציוד המתאים לכם. אל תשכחו לבחור קייטרינג תואם לייחודיות של האירוע שלכם והכל יכול להיות פשוט מושלם באוהל הנכון.

אוהל

אוהל

יתרונות של אוהלים

אוהלים מוקמים ומפורקים במהירות ובקלות ולכן אין צורך להסתבך עם אולמות והתנאים שלהם, או אולמות שהעיצוב והמיקום שלהם לא נוח לכם. השכרת אוהלים בצפון פותרת לכם מראש את בעיית המיקום משום שמלבד אישור להיות בשטח ציבורי מסוים לא תצטרכו הרבה לעשות משום שהטבע עושה את שלו והוא מספיק בהחלט. זה גם חוסך מכם את כל ההפקה של העיצוב מסביב וכל מיני גימיקים משום שלאירוע שנערך באוהל בחוץ יש קסם משלו שלא צריך להוסיף לו הרבה יותר מדי. השכרת אוהלים לאירועים בצפון היפה של ישראל עשויה לעלות לכם לפי הגודל והציוד שאותו תשכרו נוסף עליו. המחירים של האוהלים בלבד נעים בין 1,150 ש' ל-2,000 ש' למאה איש לערב. בדרך כלל חבילות של אוהל יחד עם ציוד נלווה כמו כיסאות ושולחנות, דלפקים וגנרטורים ועוד ציוד שמתאים למסיבות ואירועים מייקרים את החבילה אבל אין חובה לשכור אותם במקום שבו תשכרו את האוהל, אם כי זה הרבה יותר נוח, כמובן.

השכרת אוהל

השכרת אוהל

אנשי האוהלים מכירים את העבודה

מה שעוד משמש יתרון מעולה לאנשי האוהלים הוא שהם מנוסים ונותנים שירות מצוין בהקמה ובפירוק האוהלים לשביעות רצון עורכי האירוע. המטרה של כל אהל כזה היא להתאים לאירוע שלכם על הציוד שבו, ולכן אנשי השכרת אוהלים בצפון גם יוכלו לייעץ לכם טוב יותר אילו עוד אביזרים תצטרכו. אם יש לכם חברת הפקות שמפיקה את האירוע בדרך כלל הם מכירים את המקומות הטובים ביותר להשגת הציוד הזה. לפעמים הדיג'יי שלכם מביא גם ציוד הגברה ובידורית משלו ולכן תצטרכו לברר זאת כדי שלא תשכרו גם את זה. קייטרינג שמגיש באוהלים הוא בדרך כלל קייטרינג שמתמחה באירועים באוויר הפתוח ולכן גם יתאים את התפריט שלו לקהל ולמקום. עדיף לבחור מראש קייטרינג שמביא ציוד בישול והגשה אתו, אחרת זה יתוסף למחיר השכרת אוהלים לאירועים בצפון.

לייעוץ והכוונה לאירוע מושלם היכנסו ל:  http://www.rentalspot.co.il/