אופציית הובלות למי שבחר לעבור דירה או משרד

צפו איך מובילים ציוד – כספת מטורפת לאט ובזהירות!

אופציית הובלות למי שבחר לעבור דירה או משרד

כאשר חושבים על הובלות, מיד חושבים על ארגזים מלאים בכלי מטבח, ספרים ושמיכות פוך. במילים אחרות – הובלה של דירות מגורים. אולם אנשים פרטיים אינם היחידים אשר עוברים מדירת מגורים אחת לאחרת. גם עסקים, חברות, חנויות וכדומה נאלצים לעיתים לעבור ממקום אחד למקום אחר, בשל סיבות רבות, החל מתקופת שכירות שהסתימה ועד צורך במקום גדול יותר לעסק שהתפתח והתרחב. על מנת לבצע הובלות ציוד של עסקים יש להזמין חברת הובלות מקצועית אשר עוסקת באופן מיוחד בתחום של הובלות ציוד. ומדוע? מכיוון שהובלות ציוד עשויות להיות רגישות, ולעיתים יש צורך בתנאים מיוחדים להעברה של סוגי ציוד שונים. על מנת לוודא שההעברה תעבור בשלום, חשוב לדאוג שהמובילים יהיו מקצועיים ומיומנים, ושחברת ההובלות תהיה ערוכה לכל צורך. כדאי מאד לברר על מספר חברות של הובלות ציוד, לקבל המלצות מעסקים אחרים שעברו מקום, ולבדוק היטב את המקצועיות של עובדי חברת ההובלות, את הציוד שהחברה מחזיקה לאריזה ולהובלות מיוחדות, ולוודא שיש לחברה ביטוח מתאים עבור תכולת העסק.

סוגים של הובלות ציוד:

הובלה של ציוד מעבדות

מעבדות מכילות ציוד רגיש מאד, כמו למשל מחשבים יקרים, מכונות מסוגים שונים, לרוב רגישים ועדינים מאד, מבחנות שבירות, חומרים מסוכנים או רגישים, ועוד. כאשר מבצעים הובלה של ציוד מעבדות, חשוב לוודא שישנו ציוד מתאים להעברה, שהחברה מקצועית ושישנו ביטוח מתאים לכל סוגי הציוד.

הובלה של ציוד למסעדות

הובלות ציוד למסעדות כוללת שני סוגי הובלה – הובלות של מוצרים כבדים וגדולים מאד, כמו תנורים, מקררים וציוד מטבח תעשייתי, והובלה של ריהוט סטנדרטי יחסית כמו שולחנות וכסאות, כלי הגשה וכדומה. הובלת הכלים וכולי פשוטה יחסית, אך על מנת להעביר את הציוד המכאני הכבד של המסעדה יש לעיתים צורך במנוף, אשר אמנם מיקר את עלות ההובלה, אך מבטיח הובלה פשוטה יותר ובטוחה יותר. כמובן, גם כאן מומלץ מאד לדאוג לביטוח הובלה על כל תכולת המסעדה.

הובלות ציוד לחנויות

יש המון מסעדות שכל הזמן עוברות מקום וצריכות שירותי הובלות תל אביב .במקרים של הובלות ציוד לחנויות, מומלץ מאד להיעזר בשירותי אריזה. הסיבה היא, שהובלה של חנויות כרוכה בהובלה של פריטים רבים מאד, ואין זה משנה מה בדיוק מוכרת החנות – בגדים, כלי בית, ציוד למחשבים, מתנות – כך או כך חנויות מכילות, ברוב המקרים, הרבה מאד פריטים קטנים, חלקם עומדים למכירה וחלקם שייכים לעיצוב וארגון של החנות, ויש צורך להעביר את כולם במינימום נזקים. ההובלה עצמה עשויה להיות פשוטה, מפני שלרוב אין ריהוט יוצא דופן או פריטים כבדים מאד או רגישים מאד, אך האריזה צריכה להיות מקצועית, על מנת שכל תכולת החנות תישאר במצב מצוין ללא נזקים, ועל מנת שניתן יהיה לפרוק את התכולה במהירות האפשרית בחנות החדשה. לעיתים יש צורך בשירות של הובלה עם אחסנה, משום שלא תמיד יהיה מקום בחנות החדשה לכל תכולת החנות הישנה.