ענקי הגנה אמריקאי להכריז ללא לטוס באזור פריז

קודמו בת נורתרופ גרומן , שנבנה "רוח של סנט לואיס", שצ'ארלס לינדברג טס לפריז בטיסת טרנס אטלנטית ללא הפסקה הראשונה. אבל כדי לקצץ בעלויות הענק התעופה והביטחון לא להשתתף הצג הסלון האווירי בפריז החל מיום שני.
רופ הוא לא חזרה דרוג קבלן ההגנה רק במפגן האווירי הגדול בעולם. לוקהיד מרטין  יהיה נוכחות מופחתת והמנכ"ל מרילין לא להשתתף. בואינג  לא ייקח מטוסי הקרב שלה. למעשה, אף חברה אמריקנית תטוס מטוסים צבאיים כנף קבועה מאוישים בתכנית בפעם הראשונה מאז 1991.
הסלון האווירי בפריז הוא "חשוב מאוד", לדברי דן , מנהל התקשורת באיגוד תעשיות התעופה והחלל. "זו הזדמנות עבור התעשייה, כדי להפגין את מרכולתם ללקוחות שלנו, כדי לאשר מחדש את הקשרים קיימים ולבנות חדשים."
לוקהיד עדיין ישתתף בתכנית, אבל הוא זמירה הנוכחות הפיסית שלה ב -50% ושולח 25% פחות אנשים במאמץ להציל את 1 מיליון דולרים.
"למרות שינויים אלה בגישה שלנו, פריז נשארת תכנית חשובה לנו להיפגש עם לקוחות מכל רחבי העולם, ואנו בטוחים ששוב יהיו מוצלחים שם", אמר דובר של חברת לוקהיד IBD.
בואינג ואיירבוס יריבתה האירופי צפויים להודיע ​​על הזמנות סילון אזרחיות גדולות. אבל יחידת ההגנה של בואינג אמרה לי תעופה שבוע שהוא היה מעוניין יותר במופעים אוויריים בבריטניה, דובאי וסינגפור.
הנוכחות  של רייתיאון בתכנית הייתה יציבה, על פי כתב עת התעשייה.
דילוג פריז יכול להפוך את החוש פיננסי עכשיו, אבל יכול להיות השלכות גדולות בעתיד כבואינג ולוקהיד מסתמכים על מכירות ליצוא.
מערכות הגנה מאוישות מועברות בדרך כלל כפי שהם כל כך הושלמו התעשייה אין מאגר של מטוסים לתכנית. במקום זאת, משרד ההגנה יספק את המטוסים להראות, הסביר .
אך בשל לעקל, לא יכול להרשות לעצמו משרד ההגנה כדי לסייע לחברות להציג את מרכולתם.
במקום התעשייה ממלאת את הפער על ידי שליחת מערכות בלתי מאוישות לפריז.
מזל"ט הפכו פופולרי בשנים האחרונות במשימות בארה"ב ונאט"ו לטווח ארוך בעיראק ובאפגניסטן.
"שוק המערכות בלתי מאויש צפוי לגדול באופן אקספוננציאלי במהלך העשור הבא", אמר.
מקווה הנראות של מזל"טים שנבנו אמריקאים בפריז תהיה להשפיע קונים פוטנציאליים של שער מטבע הדולר להיום .
גם התערבויות צבאיות היו דרך לקונים מאובטחים.
ביום חמישי, לאחר עיכוב ודיונים, הבית הלבן הודיע ​​שזה יהיה להגדיל את הסיוע לסוריה, ובכלל זה סיוע צבאי למורדים מתונים. זה גם שוקל אזור ללא לטוס פוטנציאל ותקיפות אוויריים.