שומרי הסף במרכז – מנעולן בראשון לציון

בתקופה המונדיאל החביבה על אוהדי הכדורגל מסביב לעולם, רבים מהאוהדים יצאו מבתיהם לחגוג את המשחקים בברים, ובמקומות ציבוריים יחד עם חברים. לצערנו, תקופות חגיגיות אלו, ידועות ככאלה שמעלות את רף פריצת הדלתות בארץ. לכן חשבתי על הבלוג הבא, להכיר לכם גם את עולם הפורצים ה'טובים' שיש לנו במדינה. שיסייעו לכם להגביר את ההגנות לתקופת מונדיאל 2014.

שירותי מנעולן בראשון לציון

אלו שירותים מציע מנעולן בראשון לציון?

שירותי מנעולן בראשון לציון כוללים מתן פתרונות מיגון ואבטחה לבית או לעסק, תוך שימת דגש על מנעולים -מכנים, שהדיגיטליים וביומטריים. משכפול מפתחות ועד התקנת מערכת נעילה ביומטרית- הכל בתחום שירותי המנעולן בראשון לציון.

אם שכפלתם את המפתח שלכם בחנות לשכפול מפתחות, או התייעצתם לגבי טיב המנעול שכדאי להתקין במגירת המשרד- השתמשתם בשירותיו של מנעולן. כמובן, בעבור שכפול מפחות אין צורך בתעודה או הכשרה מעמיקה, אך בכל הקשור לשחזור מפתחות, פריצת דלתות, החלפת מנעולים והתקנת מנעולים חדשים- המנעולן עובר הכשרה מיוחדת בכדי שיוכל לתת לכם מענה מלא.

שירותי מנעולן בראשון לציון

למנעולן סמכות נרחבת בכל הקשור למנעולים. להלן הסבר על השירותים העיקריים שמציע מנעולן בראשון לציון:

התקנת מנעולים ודלתות- בין שירותי המנעולן בראשון לציון תוכלו למצוא התקנת מנעולים. התקנת המנעולים כוללת התקנה בכל מקום- דלת או מגירה,ועל כל חומר- עץ, אלומיניום או דלת כספת. מנעולן מוסמך להתקין את כל סוגי המנעולים- מנעול מכני , דיגיטלי או ביומטרי, בהתאם לצורכי ודרישות הלקוח.

דלתות גם מצריכות את שירותיו של מנעולן בראשון לציון, משום שיש הכרח לוודא כי זרועות המנעול נכנסים בדיוק אל הקיר ויוצרים נעילה מושלמת של המקום.

שירות נוסף הוא החלפת מנעולים וצילינדרים- בכל מקרה בו אתם צריכים לבצע החלפת מנעולים- במקרה של פריצה לבית, איבוד מפתחות הבית וכיוצא בזה, כמו גם החלפת צילינדרים.

מנעולנים רבים מציעים גם שירותי שיחזור מפתחות. במקרה בו המפתח אבד ואין ברצונכם להחליף את כל מנגנון הנעילה, לפעמים משתלם הרבה יותר לשחזר את המפתח.

נוסף על השירותים האלו, מנעולן מציע גם שירותי יעוץ. בכל שאלה של התאמת המנעולן לדלת, בכל שאלת בטיחות- האם קל לפרוץ את העסק למשל- מנעולן יוכל לזהות את הפגמים באבטחת המקום ולייעץ כיצד לשדרג את האבטחה.

שירותי מנעולן בראשון לציון מתפרסים על כל הקשור למנעולים, מפתחות ודלתות. אין הכרח שהמנעולים יהיו רק על דלתות, אלא גם מנעולי כספת ומנעולי מגירה נכללים- מייעוץ, התקנה, החלפה ופריצה בעת הצורך.