מקשיבים לבית שלנו וחוסכים בהוצאת שרברב בחיפה

את הבלוג הבא אני כותב לב אחרי מחשבה ארוכה, ואחרי ארוחת המבורגר מעולה ברשת בורגרס בר בעזריאלי. חשוב מאוד לדעת לבחור את השרברב שלכם בעת תיקון, שימו לב לבלוג הבא

שרברב בחיפה

למרות הגיל, עדיין אפשר לתקן

נהוג לומר שאי אפשר להפתיע אדם שתמיד דרוך. אם תהיו קשובים לתקלות הקטנות בבית ובצנרת שלכם, תוכלו להזמין מבעוד מועד שרברב בחיפה ולהימנע מפיצוצים והצפות בצנרת.

מחירי השירותים של שרברב בחיפה זולים ביותר. עבור פתיחת סתימה בסך הכל 250 שקלים בממוצע, עבור החלפת קטע צינור שהתפוצץ- כ-300 שקלים. יחד עם זאת, כולנו מכירים סיפורים בהם תיקון הצנרת בבית הגיע לאלפי שקלים.

איך להימנע מתיקוני צנרת באלפי שקלים?

ככל שגיל הצנרת בבית עולה כך ירבו גם התקלות. בית העומד 25 שנה יצריך הרבה יותר תיקונים מבית בן 5 שנים. יחד עם זאת, אם אין באפשרותכם להזמין שרברב בחיפה שיבצע החלפה מלאה של כל הצנרת, תוכלו להימנע מתשלום גבוה עבור תיקונים – אם תשימו לב אליהם מבעוד מועד.

תשומת לב – אביב גפן..בשביל ההנאה!

יש מגוון תקלות שיכולות להיגרם בצנרת, כגון נזילה, סתימה, הצפה  ופיצוץ. לא מעט פעמים מדובר בתקלה הגוררת תקלה אחרת. הסתימה בכיור שלא טופלה, הפכה עם הימים להצפה בכל הבית. הנזילה הקטנה מהצינור, התרחבה וגרמה לפיצוץ קטע רחב בצינור, וכן הלאה.

היו קשובים לקורה בבית שלכם. טפטוף אינו מקרי, ואם האסלה מטפטפת או אם החלה לצוץ רטיבות בקיר- קראו מיד לשרברב בחיפה.

קל מאוד לעקוב אחר נזילות בעזרת חשבון המים. כל חריגה בחשבון המים צריכה להדליק נורת אזהרה – או שבזבזתם יותר מדי מים, וזו הזדמנות מצוינת להתחיל לחסוך, או שיש נזילה בבית שמעלה את חשבון המים. במקרה של נזילה, לאחר התיקון תוכלו להציג את חשבונית התיקון ולבקש הנחה עקב הנזילה שהייתה בביתכם.

מים שמתרכזים בכיור ולא עוברים מרמזים כי יש סתימה בכיור, או באמבטיה. לפעמים קשה להבחין את המים עומדים בגלל לכלוך שהתרכז במסננת או קצף הסבון. בדקו את העניין על ידי פתיחת זרם מים רגיל במשך כדקה או שתיים. אם התרכזו מים בכיור- סימן שיש סתימה. הקפידו להזמין שרברב בחיפה, שלא תגיעו למצב של הצפה.

גם אם הצנרת בביתכם ישנה מאוד, אפשר שלא להגיע לתשלומי ענק בעקבות תיקוני הצנרת. היו קשובים לכל טפטוף, רטיבות בקיר או סתימה שהחלה להיווצר וטפלו מיידית על ידי הזמנת שרברב בחיפה, כך תחסכו מאות ואלפי שקלים.